جدیدترین فیلم ها موزیک ویدیو ها نرم افزار ها مقاله های علمی
بهترین آنتی ویروس
18 / 11 / 1392 ساعت 21:52 | بازدید : 1264 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بهترین آنتی ویروس

دانلود نرم افزار یکپارچه امنیتی بیت دیفندر، شامل آنتی ویروس و فایروال

موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود نرم افزار یکپارچه امنیتی بیت دیفندر، شامل آنتی ویروس و فایروال

BitDefender Total Security 2013 v16

(دانلود اختصاصی از امیر دانلود)

 

 

 

تقریبا همه کسانی که با کامپیوتر سروکار دارند، مجموعه نرم افزارهای امنیتی بیت دیفندر را میشناسند. BitDefender در ابتدا تنها یک آنتی ویروس بود. بعد از مدتی فایروال و ابزارهای امنیت اینترنت نیز به آن اضافه شد. و اکنون در شانزدهمین نسخه نرم افزار امنیتی بیت دیفندر، یعنی BitDefender Total Security 2013 ، تمام ابزارهای مورد نیاز برای تامین اطلاعات کامپیوتری شما وجود دارد.

 

نرم افزار BitDefender Total Security 2013 که هفته گذشته ارائه شده است، شامل آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپای (ضد جاسوسی)، و دیگر ابزارهای امنیتی است که به صورت یکپارچه نصب شده و از اطلاعات کامپیوتری و اینترنتی شما به صورت 100 درصد محافظت میکند.


دانلود آنتی ویروس ای وی جی 2013 رایگان
موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس ای وی جی 2013 رایگان - AVG Antivirus Free 2013 v13

(دانلود اختصاصی ازامیر دانلود)

 

 

 

یک آنتی ویروس رایگان میخواهید که بدون نیاز به سریال و Crack و دردسرهای دیگر کار کند ؟ آنتی ویروس رایگان AVG را امتحان کنید.

 

AVG Antivirus Free 2013 جدیدترین نسخه از آنتی ویروس AVG است که تمام نیازهای امنیتی کامپیوتر شما را تامین میکند. مزیت مهم این آنتی ویروس، رایگان بودن آن است. بنابر این نیاز به  سریال یا Crack ندارد و هرگز نگران از کار افتادن یا Expire شدن آن نخواهید بود. (چون رایگان است!)

 

این آنتی ویروس با وجود رایگان بودن، جزو بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست و به طور روزانه قابل آپدیت میباشد. از مزایای دیگر آنتی ویروس ای.وی.جی میتوان به سرعت بالای آن و عدم ایجاد اختلال در سرعت ویندوز اشاره کرد.


دانلود آنتی ویروس نورتون

موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس نورتون - Norton Anti Virus 2012 v19.8

(دانلود اختصاصی از امیر دانلود)

 

 

 

کمپانی سایمانتک (Symantec) ، یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی در جهان است. آنتی ویروس این کمپانی که به نورتون آنتی ویروس مشهور است، بیش از 15 سال است که تولید میشود و برای تمام کاربران کامپیوتر در سراسر دنیا شناخته شده است.

 

آنتی ویروس نورتون به دلیل سابقه طولانی و اعتبار شرکت سایمانتک، بیشترین تعداد استفاده کننده را در بین آنتی ویروس های معتبر دارد.

 

در این مطلب، میتوانید جدیدترین نسخه از آنتی ویروس Norton را دانلود کنید.


دانلود آنتی ویروس و امنیت اینترنت 2013 کاسپرسکی
 
موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس و امنیت اینترنت 2013 کاسپرسکی - Kaspersky AntiVirus & Internet Security 2013

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

نرم افزارهای امنیتی کاسپرسکی، برای کاربران کامپیوتر در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران مخصوص خود را دارند. اما از بین تمام بسته های امنیتی کاسپرسکی، 2 تا از آنها مخصوصا برای کاربران ایرانی شناخته شده تر هستند. اولی آنتی ویروس کاسپرسکی است. و دومی بسته ی امنیت اینترنت کاسپرسکی.

 

در این مطلب، جدیدترین ورژن از این 2 نرم افزار امنیتی کاسپرسکی را برای شما آماده کرده ایم:

Kaspersky AntiVirus 2013

Kaspersky Internet Security 2013

 

در ادامه میتوانید این 2 نرم افزار امنیتی را دانلود کنید.


موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود سی دی بوت آنتی ویروس نود 32 - آپدیت شهریور 91 - ESET Nod32 Rescue CD

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

گاهی اوقات به دلیل شدت صدماتی که یک ویروس به ویندوز شما وارد کرده است، امکان بالا آمدن ویندوز و نصب آنتی ویروس وجود ندارد. گاهی هم یک ویروس آنقدر قوی است که فایل های ویندوز را در اختیار خود گرفته و اجازه ویروس کشی را نمیدهد. در این مواقع، یک آنتی ویروس قابل بوت (Bootable) بسیار مفید خواهد بود.

 

توسط سی دی بوت آنتی ویروس نود 32 ، میتوانید کامپیوتر خود را راه اندازی کرده و آن را برای از بین بردن ویروسها اسکن کنید.

دانلود آنتی ویروس مایکروسافت - Microsoft Security Essentials 4.0.1526.0

موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس مایکروسافت - Microsoft Security Essentials 4.0.1526.0

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، کم کم خود را به رقبای قدرتمند خود رسانده و در لیست هایی که برای معرفی بهترین آنتی ویروس ها از طرف سایت های مختلف ارائه می شود، جایی برای خود دست و پا کرده است.

 

نرم افزار Microsoft Security Essentials ، به طور رایگان از طرف مایکروسافت ارائه شده و بر روی کلیه نسخه های ویندوز قابل نصب است. تنها چیزی که برای نصب این نرم افزار مهم است، این است که ویندوز شما Geniun شده باشد. یعنی یا یک ویندوز قانونی باشد، یا با یک Crack یا سریال آن را فعال سازی کرده باشید.

 

از نکات جالبی که در این آنتی ویروس به چشم میخورد، محیط ساده و کاربرد آسان آن می باشد. آپدیت های رایگان و بی دردسر نیز برای کاربران ایرانی که همیشه مشکل آپدیت کردن آنتی ویروس خود را دارند بسیار مفید است.

 

آنتی ویروس Microsoft Security Essentials با توجه به اینکه تولید کمپانی مایکروسافت است، به طور کامل با ویندوز سازگاری دارد و به هیچ عنوان باعث کندی سرعت ویندوز نمیشود.

دانلود نرم افزار امنیت سیستم نورتون 360 نسخه کامل


موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود نرم افزار امنیت سیستم نورتون 360 نسخه کامل - Norton 360 2012 6.0

(دانلود اختصاصی از امیر دانلود)

 

 

 

شرکت سیمانتک با نرم افزارهای امنیتی متعددی که دارد مشهور است. این شرکت محصولات زیادی در زمینه آنتی ویروس، فایروال، امنیت اینترنت، ضدجاسوسی، و غیره تولید کرده و روی بسیاری از کامپیوتر ها می توان حداقل یکی از محصولات امنیتی سیمانتک را دید.

 

اما چند وقت پیش و در یک سیاست جدید، سیمانتک تصمیم گرفت نرم افزاری ارائه کند که امنیت کامپیوتر را از هر لحاظ تامین نماید. این نرم افزار، Norton 360 نامیده شد. و گفته شد که محافظتی 360 درجه ای از سیستم شما خواهد داشت. یعنی از همه لحاظ امنیت کامپیوتر شما را تامین می کند.

 

نرم افزار امنیتی نورتون 360 ، تلفیقی است از آنتی ویروس، فایروال، ضدجاسوسی، و تعدادی برنامه امنیتی دیگر.

در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار نورتون 360 ، یعنی Norton 360 2012 6.0 را برای شما آماده دانلود کرده ایم.


دانلود نرم افزار امنیت اینترنت اوست - Avast Internet Security 7.0

 
موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود نرم افزار امنیت اینترنت اوست - Avast Internet Security 7.0

(دانلود اختصاصی از امیر دانلود)

 

 

 

آنتی ویروس و نرم افزار امنیت اینترنت Avast ، نرم افزاری قدرتمند و قابل اطمینان برای تامین امنیت کامپیوتر شماست. این نرم افزار قادر است تا ویروس ها، کرم ها، برنامه های جاسوسی، و سایر بدافزار ها را در کامپیوتر شما شناسایی کرده و از بین ببرد. سیستم حفاظتی گارد نرم افزار اوست، در حافظه ویندوز شما مستقر شده و جلوی ورود هر گونه فایل مخربی را می گیرد.

 

این روزها که با فراگیر شدن اینترنت مواجه هستیم، تعداد سایت های آلوده و برنامه هایی که سعی می کنند از طریق اینترنت به اطلاعات شما نفوذ کنند هم افزایش یافته است. آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی Avast با سیستم به روز رسانی و آپدیت دقیقی که دارد، از جدیدترین نرم افزار های مخرب و روش کار آنها با خبر است و به صورت هوشمندانه ای از کامپیوتر شما مراقبت می کند.

 

شاید اسم آنتی ویروس Avast برای بسیاری از کاربران ناشناخته باشد. اما بد نیست بدانید که کمپانی Avast از سال 1998 اقدام به ساخت نرم افزار های امنیتی می کند و حتی آنتی ویروس Avast در سال های 2005 ، 2008 و 2011 برنده جوایز متعددی از سایت های معتبری مثل سافت پدیا و CNET شده است.

دانلود آنتی ویروس رایگان اوست

موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس رایگان اوست - Avast Free Antivirus 7.0

(دانلود اختصاصی از امیر دانلود)

 

 

در شرایطی که تهیه نسخه اصلی آنتی ویروس های پولی برای اکثر کاربران داخل کشور میسر نیست، و همچنین مشکلاتی که برای به روز رسانی آنتی ویروس های کرک شده و قفل شکسته وجود دارد، استفاده از آنتی ویروس های رایگان بسیار گزینه ی مناسبی است. مخصوصا اگر ساخت کمپانی معتبری مثل Avast باشد.

 

جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان اوست، یعنی Avast Free Antivirus 7.0 دیروز منتشر شد. این آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان است، اما نیاز کاربران خانگی به یک آنتی ویروس خوب را کاملا برطرف می کند. این آنتی ویروس به صورت روزانه قابل آپدیت می باشد. آپدیت های کم حجم و امکان به روز رسانی برای کاربران داخل ایران، از امکانات خوب این آنتی ویروس قدرتمند است.

آنتی ویروس قدرتمند و رایگان AVG


موضوع : کاربردی : بخش لینوکس

آنتی ویروس قدرتمند و رایگان AVG تحت لینوکس - AVG Free Edition 14

(دانلود اختصاصی از امیر دانلود)

 

 

آنتی ویروس رایگان AVG می تواند نگهبانی امن برای کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها ، تروجان ها و سایر برنامه های مخرب در سیستم عامل های Linux و FreeBSD باشد. این آنتی ویروس برای استفاده در کاپیوتر های شخصی کاملا مناسب می باشد . این برنامه بسیار سریع ، قابل اعتماد و سبک می باشد و برای استفاده از آن به کمترین سخت افزارهای ممکن نیاز دارید که به هیچ وجه باعث کم شدن سرعت رایانه‌ی شما نخواهد شد . در ادامه‌ی مطلب می توانید نسخه ی لینوکس و رایگان این برنامه را با فرمت deb از سرزمین دانلود دریافت نمایید .                                                                       
 بهترین آنتی ویروس

این صفحه را به اشتراک بگذارید

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین آنتی ویروس
18 / 11 / 1392 ساعت 20:56 | بازدید : 1225 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

نرم افزار امنیتی اسمارت سکوریتی

ESET Smart Security 6.0.3


موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود نرم افزار امنیتی اسمارت سکوریتی

ESET Smart Security 6.0.3

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security 6.0.3 منتشر شد!

 

پکیج کامل نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، در واقع شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

به همین دلیل کاربرانی که فقط مایل به نصب آنتی ویروس هستند، میتوانند از انتی ویروس NOD32 استفاده کنند.

 

اما اگر میخواهید آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپم، و مجموعه ابزارهای امنیت اینترنت را با هم داشته باشید، نسخه ای که در همین مطلب ارائه شده است را دانلود و نصب نمایید.

 

سطح امنیت برخی از آنتی ویروس ها و فایروال های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد. به همین دلیل هم تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس و فایروال های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها، کاربران را به استفاده از نرم افزارهای Free تشویق میکند. اما به خاطر سابقه و شهرت نرم افزارهای معروف، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های معروف تر استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از نرم افزار امنیتی ESET را تهیه کرده ایم. که شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

در نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

دانلود آنتی ویروس نود 32 ، نسخه 6.0.3 نهایی

ESET NOD32 Antivirus 6.0.3

 
موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس نود 32 ، نسخه 6.0.3 نهایی

ESET NOD32 Antivirus 6.0.3

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، یعنی ESET NOD32 Antivirus 6.0.3 منتشر شد!

 

آنتی ویروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

 

هر چند تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها تاکید کرده است امنیت برخی از آنتی ویروس های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد، اما به خاطر سابقه و شهرت آنها، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های سنگینی مثل نود 32 استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نود 32 را تهیه کرده ایم.

 

در نسخه جدید آنتی ویروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

دانلود آنتی ویروس رایگان کومودو


موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس رایگان کومودو

Comodo Antivirus 6.1

 

 

به دنبال یک آنتی ویروس رایگان و قدرتمند هستید که نیازی به سریال و کرک نداشته باشد و به صورت دائمی آپدیت شود؟

آنتی ویروس جدید کمپانی Comodo را امتحان کنید!

 

شاید اسم کمپانی Comodo برای شما نا آشنا باشد. اما این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های دنیا در زمینه امنیت، شبکه، و نرم افزارهای امنیتی است.

 

فعالیت اصلی این شرکت، در واقع ارائه راه کار های امنیتی برای شبکه ها بود. اما چند سالی است که در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی (مثل آنتی ویروس و فایروال) نیز فعالیت میکند.

 

آنتی ویروس Comodo رایگان است. یعنی در هنگام نصب و بعد از آن، نیازی به سریال و کرک و یا کد فعال سازی (Key) ندارد. به همین دلیل خیال شما راحت خواهد بود که برای همیشه و بدون دردسر میتوانید از آن استفاده کنید. و همیشه هم قابل آپدیت به صورت آنلاین است.

 

اما رایگان بودن این آنتی ویروس نباید این تصور را ایجاد کند که قوی نیست! آنتی ویروس کومودو از نظر امنیت با معروف ترین آنتی ویروس های دنیا برابری میکند.


دانلود آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان

موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان

Avast Antivirus Free 8

 

 

نسخه هشتم آنتی ویروس رایگان اوست، Avast Antivirus Free 8 منتشر شد!

 

به روز رسانی : آپدیت آفلاین اضافه شد.

 

در شرایطی که تهیه نسخه اصلی آنتی ویروس های پولی برای اکثر کاربران داخل کشور میسر نیست، و همچنین مشکلاتی که برای آپدیت آنتی ویروس های کرک شده و قفل شکسته وجود دارد، استفاده از آنتی ویروس های رایگان بسیار گزینه ی مناسبی است. تا دیگر نگران Expire شدن یا عدم آپدیت آنتی ویروس خود نباشید.

 

جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان اوست، یعنی Avast Free Antivirus 8 هفته گذشته منتشر شد. این آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان است، اما نیاز کاربران خانگی به یک آنتی ویروس خوب را کاملا برطرف می کند. این آنتی ویروس به صورت روزانه قابل آپدیت می باشد. آپدیت های کم حجم و امکان به روز رسانی برای کاربران داخل ایران، از امکانات خوب این آنتی ویروس قدرتمند است.


دانلود آنتی ویروس مایکروسافت به همراه آپدیت آفلاین

موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس مایکروسافت به همراه آپدیت آفلاین

Microsoft Security Essentials 4.2.2

 

 

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس مایکروسافت، Microsoft Security Essentials 4.2.2 منتشر شد!

 

آنتی ویروس رایگان مایکروسافت این روزها حرف های زیادی برای گفتن دارد. و در لیست هایی که برای معرفی بهترین آنتی ویروس ها از طرف سایت های مختلف ارائه می شود، جایی برای خود دست و پا کرده است.

 

نرم افزار Microsoft Security Essentials ، به طور رایگان از طرف مایکروسافت ارائه شده و بر روی کلیه نسخه های ویندوز قابل نصب میباشد.

 

از نکات جالبی که در این آنتی ویروس به چشم میخورد، محیط ساده و کاربرد آسان آن می باشد. آپدیت های رایگان و بی دردسر نیز برای کاربران ایرانی که همیشه مشکل آپدیت کردن آنتی ویروس خود را دارند بسیار مفید است.

 

آنتی ویروس Microsoft Security Essentials با توجه به اینکه تولید کمپانی مایکروسافت است، به طور کامل با ویندوز سازگاری دارد و به هیچ عنوان باعث کندی سرعت ویندوز نمیشود.


دانلود آنتی ویروس 2013 آویرا، به همراه آپدیت آفلاین

Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640


موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس 2013 آویرا، به همراه آپدیت آفلاین

Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس رایگان آویرا، Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640 منتشر شد!

 

توجه: فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس، در هر 24 ساعت به روز میشود.

 

به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن و قوی هستید که دردسر رجیستر کردن نداشته باشد و به راحتی آپدیت شود؟

 

آنتی ویروس جدید و رایگان کمپانی آویرا، یعنی Avira AntiVir Free 13 را امتحان کنید. با استفاده از این آنتی ویروس دیگر نگرانی بابت Expire شدن، غیرفعال شدن، و یا عدم آپدیت نخواهید داشت. این آنتی ویروس قدرتمند به طور روزانه قابل آپدیت بوده و نیازی به سریال و کرک و Key ندارد.

 

شاید اسم این آنتی ویروس کمی برایتان نا آشنا باشد. اما اگر بدانید که در سال 2012 جزو برترین آنتی ویروس ها انتخاب شده، شاید با اطمینان بیشتری آن را نصب کنید.

 

توجه: قبلا نسخه دیگری از آنتی ویروس آویرا 2013 در سایت معرفی شده بود. این مطلب حاوی آخرین ورژن این آنتی ویروس به همراه آپدیت آفلاین آویرا 2013 میباشد.


دانلود آنتی ویروس کاسپرسکی 2013 ، نسخه فارسی

موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس کاسپرسکی 2013 ، نسخه فارسی

Kaspersky AntiVirus 2013 Farsi

 

 

نرم افزارهای امنیتی کاسپرسکی برای کاربران کامپیوتر در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران مخصوص خود را دارند. اما از بین تمام بسته های امنیتی کاسپرسکی، دو تا از آنها مخصوصا برای کاربران ایرانی شناخته شده تر هستند. اولی آنتی ویروس کاسپرسکی است. و دومی بسته ی امنیت اینترنت کاسپرسکی.

 

در این مطلب، جدیدترین ورژن از آنتی ویروس کاسپرسکی را برای شما آماده کرده ایم. آن هم نسخه فارسی !

 

Kaspersky AntiVirus 2013 Farsi جدیدترین نسخه از آنتی ویروس کسپرسکی میباشد که مراحل نصب و همچنین منوهای آن به زبان فارسی است. تا کاربرانی که تسلط کمتری به زبان انگلیسی دارند هم به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.


دانلود آنتی ویروس و فایروال رایگان زون آلارم

ZoneAlarm Free Firewall and Antivirus 11


موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس و فایروال رایگان زون آلارم

ZoneAlarm Free Firewall and Antivirus 11

 

 

 

 

بعد از ارائه نسخه های رایگان آنتی ویروس توسط کمپانی های مختلف، سرانجام نسخه رایگان و در عین حال قدرتمند نرم افزارهای امنیتی زون آلارم نیز منتشر شد.

 

این نرم افزارها شامل یک نسخه فایروال، و یک نسخه آنتی ویروس + فایروال میباشد.

 

اگر شما آنتی ویروس مطمئن دیگری روی ویندوز خود دارید و فقط به دنبال یک نرم افزار دیواره آتش (فایروال) برای امنیت اینترنت و شبکه خود هستید، میتوانید از ZoneAlarm Free Firewall استفاده کنید.

 

اما اگر میخواهید آنتی ویروس و فایروال زون آلارم را با هم داشته باشید، ZoneAlarm Free Firewall and Antivirus را نصب کنید.

 

هر دوی این نرم افزار ها در این مطلب ارائه شده و قابل دانلود است.


دانلود آنتی ویروس نورتون 2013 نسخه نهایی

ارسال شده در تاریخ پنجشنبه، 15 فروردين ماه، 1392
موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس نورتون 2013 نسخه نهایی

Norton Antivirus 2013 v20.2

 

 

 

جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نورتون، یک شاهکار تمام عیار است. این نسخه قادر به شناسایی جدیدترین ویروس ها و بدافزارهای کامپیوتری (شامل ابزارهای جاسوسی، هک، تبلیغات مزاحم و ...) بوده و میتواند نهایت امنیت را برای کامپیوتر شما فراهم کند.

 

این نسخه از آنتی ویروس نورتون همانند نسخه قبلی علاوه بر امکان اسکن دستی فایل ها توسط کاربر، قابلیت مقیم شدن در حافظه و اسکن اتوماتیک تمام فایل هایی که سیستم عامل با آنها مواجه میشود را دارد.

 

اما تفاوت اصلی این نسخه با نسخه های قبلی، سرعت بالای آنتی ویروس و استفاده کم آن از منابع سیستم میباشد. که باعث شده صرفه جویی قابل ملاحظه ای در فضای Ram و همچنین منابع CPU ایجاد شود. به این ترتیب آنتی ویروس کمترین فشار را بر ویندوز وارد کرده و تاثیر چندانی بر سرعت کامپیوتر شما نخواهد گذاشت.


دانلود آنتی ویروس 2013 آویرا

موضوع : امنیت : آنتی ویروس و فایروال

دانلود آنتی ویروس 2013 آویرا

Avira AntiVir Free 13

 

 

به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن و قوی هستید که دردسر رجیستر کردن نداشته باشد و به راحتی آپدیت شود؟

 

آنتی ویروس جدید و رایگان کمپانی آویرا، یعنی Avira AntiVir Free 13 را امتحان کنید. با استفاده از این آنتی ویروس دیگر نگرانی بابت Expire شدن، غیرفعال شدن، و یا عدم آپدیت نخواهید داشت. این آنتی ویروس قدرتمند به طور روزانه قابل آپدیت بوده و نیازی به سریال و کرک و Key ندارد.

 

شاید اسم این آنتی ویروس کمی برایتان نا آشنا باشد. اما اگر بدانید که در سال 2012 جزو برترین آنتی ویروس ها انتخاب شده، شاید با اطمینان بیشتری آن را نصب کنید.


این صفحه را به اشتراک بگذارید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


Kaspersky Internet Security 2014
18 / 11 / 1392 ساعت 20:49 | بازدید : 1299 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )
دانلود Kaspersky Anti Virus

Kaspersky Internet Security 2014 و 2014 Kaspersky AntiVirus نام دو محصول جدید گروه کسپراسکای کشور روسیه، یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس دنیا می باشد که به کمک آن ها کاربران می توانند امنیت نسبتا بالایی را بر روی سیستم های کامپیوتری خود اعمال کنند.
در این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای مختلف برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است و تمرکز این نرم افزار بر روی فعالیت های اینترنتی کاربران می باشد. ابزارهایی همچون ابزارهای حفاظتی Email ها و ابزارهای نظارتی بر سیستم به صورت Real-Time ، ابزارهای حفاظتی در مقابل ویروس ها ، کرم ها تروجان ها ، ابزارهای شناسایی انواع Rootkit ها و... تنها بخشی از امکانات متعدد این نرم افزار می باشند.

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید

این صفحه را به اشتراک بگذارید

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
به امیر دانلود خوش امدید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظر شما در مورد دوستی ایران و امریکا چیست؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 278069
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان AMIRDOWNLOAD و آدرس AMIRDOWNLOAD.DDE.IR لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.